Vedieme jednoduché aj podvojné účtovníctvo. Pomáhame vám legálne optimalizovať dane.
Nie ste spokojný so stavom svojho účtovníctva? Zaplatili ste v poslednom daňovom priznaní viac ako ste chceli? Skúsený účtovník radí a plánuje ako legálne znížiť firemné náklady a dane.
Obrátťe sa na nás a porozprávajme sa o tom, ako legálne optimalizovať náklady aj vo vašej sro alebo živnosti. Máte záujem zaplatiť na daniach menej už za rok 2023? SuperÚčtovník® odbremeňuje firmy od sledovania zákonov, plánovania daní a účtovania firemných dokladov.
Ak sa vaše podnikanie rozrastá a vy hľadáte pomocnú ruku špecialistu na vedenie účtovníctva a dane, tak určite oceníte pomoc od skúseného Super účtovníka v Bratislave. Hľadáte účtovníka v Malackách? Máme kanceláriu v oboch mestách. Stretávajme sa v kancelárii alebo online.
Chcete vedieť koľko stojí jednoduché a podvojné účtovníctvo? Pozrite si cenník účtovníctva v Bratislave a Malackách. Nižšie si prečítajte, akú prácu na nás môžete outsorcovať (aj online) a aké výhody tým získavate.
V celom Bratislavskom kraji, najmä v okresoch Malacky, Bratislava I-V a okolí. Stretávajme sa v kancelárii v Bratislave či Malackách, alebo spolupracujeme výhradne online.
Zabezpečujeme kompletné účtovné služby. Vedieme celé jednoduché a podvojné účtovníctvo a s ním súvisiacu administratívu. Sme plne k dispozícii počas štátnej a daňovej kontroly.
Máte otázky a hľadáte priamočiare odpovede? Alebo sa len chcete rýchlo, neplánovane poradiť cez telefón? Zavolajte a opýtajte sa. Poradenstvo je už zarátané v cene mesačného balíka účtovných služieb.
Okamžite čerpajte z 10 ročných skúseností s účtovníctvom s vyše 100 firiem a pravidelného vzdelávania sa. Ak na niečo zabudnete, zdvihnite telefón a zavolajte znova. Sme tu pre vás. Na trhu sa situácia neustále vyvíja a my máme odpoveď na každú otázku.
Začíname pochopením a analýzou vašej situácie vo firme a smerovaním na ďalší rok. Vypočujeme si vaše požiadavky na vedenie jednoduchého alebo podvojného účtovníctva a pri každej vám vychádzame v ústrety.
Vaše špecifické potreby berieme do úvahy pri plánovaní účtovných dokladov, ktoré budeme potrebovať a používať. Môžete nám ich doručovať elektronicky, poštou alebo osobne. Firemné doklady spracovávame a zakladáme. Tieto dokumenty máte vždy k dispozícii.
Na klientov máme čas a ku každému pristupujeme individuálne a priateľsky. Pomáhame s akoukoľvek požiadavkou pri spracovaní účtovníctva.
Klientov upozorňujeme na dôležité zmeny zákonov a vysvetľujeme im, aký majú vplyv na ich podnikanie. Sledujeme a študujeme legislatívu súvisiacu s vašim podnikaním, takže vy už nemusíte.
Už ste rozhodnutý, že chcete, aby mal vaše účtovníctvo v rukách niekto iný. Neviete si však predstaviť ten prechod, to odovzdanie agendy? Zmenu účtovníka si berieme na starosti kompletne a vy sa nemusíte o nič starať. Korektne a rýchlo komunikujeme celú zmenu.
Bezplatne zakladáme agendy pre nové firmy, alebo pre firmy, ktoré menia účtovníka. Neúčtujeme žiadne poplatky za nahodenie počiatočných stavov od predchádzajúceho účtovníka. Audit kompletnosti odovzdania agendy robíme tiež bez poplatku.
Vyplňte nezáväzný kontaktný formulár. Odpovedáme do 24 hodín.